Sandstedt ElStandardtjänster – Så här fungerar det

Standardtjänster – Så här fungerar det

Att beställa en standardtjänst från oss på Sandstedt El är enkelt. Läs mer om hur beställning av våra standardtjänster går till nedan.

8 enkla steg

  1.  Välj den tjänst och produkt du vill ha installerad under ”Välj tjänst nedan” genom att klicka på varukorgssymbolen efter varje produkt (du kan också läsa mer om respektive tjänst genom att klicka på plustecknet).
  2. I kassan/varukorgen, till höger om produkterna under ”Beställ”, ser du beloppet.
  3. Justera antalet produkter och kontrollera att du fått med allt du behöver. Enklast gör du det genom att klicka på respektive varukorgssymbol lika många gånger som antalet tjänster du vill beställa. Klicka sedan på nästa.
  4. Fyll i dina kontaktuppgifter och klicka på ”Nästa” (vill du i detta läget beställa ytterligare någon tjänst, klicka på föregående för att kunna lägga till en ny tjänst i din varukorg).
  5. Fyll i övriga uppgifter som till exempel om du är berättigad till ROT-avdrag (vill du i detta läget beställa ytterligare någon tjänst, klicka på föregående två gånger för att kunna lägga till en ny tjänst i din varukorg).
  6. Slutligen bekräfta din beställning genom att klicka på ”Skicka”.
  7. Vi kontaktar dig för att bestämma en tid som passar att vi kommer och gör installationen.
  8. Faktura på tjänsten kommer när den är utförd, då är också eventuellt ROT-avdrag (30% på våra arbetskostnader) dragit från slutsumman. Betalningsvillkor är 10 dagar.

Har du frågor kontakta oss på 0380-51 25 10.

Här kommer du tillbaks till tjänsterna/produkterna.